onsdag 10 februari 2010

Sjuka barn...

Två av tre barn hemma i förkylning och en snörvlande hustru som snart är däckad. Alla tjejerna i familjen faktiskt, när jag tänker efter...hm...och Lucas och jag står på benen. Lustigt, brukar man inte säga att det är vi män som är så veka när vi blir lite sjuka!? 

 
Men visst är dom söta även när dom är sjuka! För någon dag sedan så visade Olivia några bilder på henne när hon var i Denise ålder och man kan faktiskt inte se skillnad på Olivia och Denise. Dom är så otroligt lika när de är i samma ålder.  Det måste vara de Bergmanska generna som slår igenom...

 
Så här närgångna får damerna bara vara med varandra. Jag håller mig på behörigt avstånd för på lördag så ska jag till Asien och kajka runt och DÅ vill man INTE vara sjuk!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar