onsdag 24 februari 2010

Tio dagar i Sydostasien - nu är det snart slut på värmen...

 
Bangkok onsdag morgon. Jag är tillbaka på rummet efter en timmes slappande vid poolen. Idag är min sista dag på den här resan som har tagit mig runt i Sydostasien till städerna Jakarta, Singapore, Manila och nu senast Bangkok. Jag har två möten framför mig innan jag inatt lokal tid kan sätta mig på planet hem till Sverige. Jag längtar efter Pranee och barnen, familj och vänner men jag längtar inte efter vädret. Världens Bästa Granne Klas skickade en bild på vår trädgård via Facebook härom dagen och det såg inte allt för lockande ut....

  
Men det ska i alla fall bli skönt att komma hem. Resan har varit mycket lyckad och jag är glad för alla nya kontakter. By by Bangkok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar